Hopp til innhold

Saksbehandling

Her finn du informasjon om saksbehandling og korleis du kan klage dersom du er usamd i eit vedtak.

Saksbehandlingstid ved søknader

Saksbehandlingstida blir rekna frå det tidspunktet vi får ein komplett søknad med dokumentasjon og fram til du har fått ei avgjerd. For at saksbehandlingstida skal bli kortast mogleg, må du sørgje for at søknaden er fylt ut rett og at all nødvendig dokumentasjon er lagt ved. Dersom det blir funne manglar ved søknaden, får du beskjed om dette snarast. Ved store manglar returnerer vi heile søknaden til deg.

Klager på avgjerder

Dersom du er usamd i eit vedtak, kan du klage. Brevet med vedtaket inneheld meir informasjon om korleis du går fram. Sjå også under for meir informasjon om korleis du klager på eit vedtak.

 

Kontakt Luftfartstilsynet

  • Postadresse: Postboks 243, 8001 Bodø
  • Besøksadresse: Sjøgata 45–47, 8006 Bodø
  • Sentralbord:
    09:00–11:00 og 12:00–15:00 alle hverdager
  • Beredskapstelefon (ved ekstraordinære ulykker og hendelser):